1. Overeenkomst
1.1. Door het plaatsen van een bestelling zowel op onze website als op de bestel app accepteert u het aanbod van ons ZoeteZusjes, welke in uw postcodegebied levert en gaat u een overeenkomst aan met ZoeteZusjes. ZoeteZusjes zal uw bestelling bij u afleveren. Eventuele vragen en/of opmerkingen dienen ingediend te worden via email. De contactgegevens van ZoeteZusjes vindt u terug in de bevestigingsmail welke u naar aanleiding van uw bestelling zult ontvangen. Betalingen die via de website worden gedaan worden gedaan aan Mollie, welke op haar beurt zorg zal dragen voor het storten van de betaling naar de rekening van ZoeteZusjes. Uw bestelling kan niet herroepen worden.
1.2. In het kader van deze overeenkomst worden er door ZoeteZusjes persoonsgegevens verwerkt. Dit wordt altijd gedaan conform de geldende wetgeving. Voor meer informatie omtrent de wijze waarop er omgegaan wordt met uw persoonsgegevens kunt u de privacy policy raadplegen
1.3 ZoeteZusjes zal uw persoonsgegevens nimmer zonder uw toestemming vervreemden aan derden.
2. Levering
2.1 Voor bezorging van een bestelling gelden bezorgkosten die worden aangegeven tijdens het bestellen. De prijzen die vermeld staan op de website en app zijn exclusief de kosten voor bezorging.
2.2 Bestellingen kunnen via internet geplaatst worden tot 1 dag voor de afleverdatum.
2.3 n.v.t
2.4 Alhoewel ernaar gestreefd wordt uw bestelling op de gewenste dag en gewenste tijd (ontbijt tussen 7 en 10 uur) op het door u gewenste adres af te leveren, zijn er altijd omstandigheden, zoals weer en verkeer, die ertoe bijdragen dat deze indicatie niet gehaald kan worden. Indien wij op de afgesproken dag binnen maximaal 2 uur na de afgesproken tijd (ontbijt geleverd na 12 uur) niet bezorgd hebben, dan heeft u recht op een terug betaling. Het reeds betaalde bedrag zal dan op uw rekening worden teruggestort.
2.5 Het risico van de bestelling blijft bij u tot het moment van levering.
2.6 Voor het geval dat de bestelling wordt geplaatst op een moment waarop wij niet kunnen leveren, krijgt u uw geld teruggestort op uw rekeningnummer. Wij informeren u hierover.
2.7 Als de bestelling niet naar wens is (bijvoorbeeld omdat het eten bedorven is, of de bestelling niet klopt met hetgeen u had besteld) krijgt u een vergoeding (in overleg met ZoeteZusjes). U neemt daartoe telefonisch contact op met Zoetezusjes.
2.ZoeteZusjes is gerechtigd een bestelling te weigeren en te annuleren binnen een redelijke termijn, zonder daarvoor de reden te hoeven opgeven. Het reeds betaalde bedrag zal dan op uw rekening worden teruggestort.
2.9 u kunt uw bestelling binnen 2 uur telefonisch annuleren indien u van mening bent veranderd en storten wij het geld terug naar uw bankrekening.
3. Promotionele acties
3.1 Eventuele promotionele acties dienen tijdens het bestelproces doorgegeven te worden. Indien dit niet het geval is kan ZoeteZusjes achteraf niet gehouden worden te leveren conform deze promotionele acties.
3.2 ZoeteZusjes is te allen tijde gerechtigd om promotionele acties te weigeren en in te trekken.
4. Betaling
Voorafgaande betaling is mogelijk op de wijze zoals dit aangeboden wordt op onze app en website. Betaling achteraf is niet mogelijk, tenzij expliciet overeengekomen.
5. Rechten van intellectuele eigendom
Alle rechten van intellectuele eigendom met betrekking tot de website, de app en de producten van ZoeteZusjes, inclusief verpakking en reclamemateriaal, berusten uitsluitend bij ZoeteZusjes en haar leveranciers. Onder rechten van intellectuele eigendom worden onder meer begrepen alle octrooirechten, merkrechten, handelsnaamrechten, databankrechten, modelrechten, domeinnamen en andere rechten van intellectuele eigendom (knowhow en handelsgeheimen inbegrepen) in Nederland of elders, die in verband staan met de (content van de) bestel app en website en of de geleverde producten, inclusief verpakking/reclamemateriaal, in het algemeen. Het is u niet toegestaan op de website en of producten, inclusief verpakking en reclamemateriaal aangebrachte merk- of herkenningstekens, en/of enige aanduidingen omtrent auteursrechten, handelsnamen of andere rechten van intellectuele eigendom, te wijzigen, te kopiëren, op andere wijze te (her)gebruiken of te verwijderen, noch de website of enige gedeelten daarvan te wijzigen of na te maken noch op enigerlei andere wijze schade te berokkenen aan of ongerechtvaardigd voordeel te trekken uit de reputatie van de rechten van intellectuele eigendom van ZoeteZusjes en aan haar leveranciers.
6. Aansprakelijkheid
6.1 De totale aansprakelijkheid van ZoeteZusjes wegens een toerekenbare tekortkoming in de nakoming van een overeenkomst of uit enige andere hoofde, is beperkt tot vergoeding van directe schade tot maximaal het bedrag van de voor die overeenkomst bedongen prijs.
6.2 De aansprakelijkheid van ZoeteZusjes voor indirecte schade, gevolgschade, gederfde winst, gemiste besparingen en smartengeld is uitgesloten.
6.3 De bedoelde uitsluitingen en beperkingen komen te vervallen indien en voor zover de schade het gevolg is van opzet of bewuste roekeloosheid van de bedrijfsleiding van ZoeteZusjes.
7. Klachtenprocedure
7.1 Eventuele klachten over een bestelling of de aflevering daarvan dient u rechtstreeks via via het email-adres zoals aangegeven op onze website in te dienen. Wij zullen de klacht in behandeling nemen en contact met u opnemen en streven ernaar de ontvangen klacht zo spoedig mogelijk te behandelen en de bevindingen terug te koppelen.
8. Toepasselijk recht
8.1. Door het bezoeken van onze website of app accepteert u automatisch deze voorwaarden. Ook blijven ze van toepassing op eventuele latere bezoeken, tenzij de voorwaarden zijn gewijzigd.
8.2. ZoeteZusjes kan te allen tijde de algemene voorwaarden wijzigen; het is daarom raadzaam bij een volgend bezoek of bestelling de voorwaarden opnieuw te raadplegen.
8.3. De overeenkomsten tussen ZoeteZusjes en u worden beheerst door Nederlands recht.